HTML

http://img2.indafoto.hu/3/1/106241_b152e83ff597b1331cb62b2ee4c98dc9/8751569_50de3613785b74600a42fde5841c8693_m.jpg

Egy keverék kutya mindennapjai

Szöszi, a 8 kg-os, nagyon aranyos kutyus mindennapjait bemutató blog. ( Mert a keverék kutya is kutya! :-) )

Szöszi

szoszimano: képmikulás0

Friss topikok

  • mymilow: Tündéri kutyusod van! :) Én is 100%-ig 'keverék párti' vagyok :) (2010.08.27. 07:50) Szöszi
  • szoszimano: @abdulesmia: Örülök, hogy egyetértesz velem. Nem értem miért kell olyan lenézően beszélni mindig a... (2010.08.25. 21:23) Perint patak
  • abdulesmia: Ez nagyon jó történet volt, most olvasok tovább! Sok sikert az íráshoz! (2010.08.23. 16:23) Rábapaty

Linkblog

2010.11.30. 23:44 szoszimano


Végre egy jó nagy adag hó esett, nem csak pár centis kis semmiségek, mint az eddigi években. Nagyon örültem neki. (Persze amikor a járdán csúszkáltam akkor már nem annyira..)
Délután, mikor végre hazaértem az iskolából elmentünk a Szöszivel sétálni. Gondoltam ilyen hidegben már nem találkozhatunk sok kutyával. És a környékünkön tényleg nem! Csak egyetlen egy Yorkival találkoztunk, de szerencsére ő is szuka volt. A Csónakázó-tóhoz mentünk. Mivel közterület, ezért ott pórázon szoktam tartani a Szöszit, de mivel a nagy hóban egyetlen egy lábnyomot sem láttam, ezért elengedtem. Szaladgált, kacsákat zaklatott.. nagyon élvezte.


Megszerettem volna örökíteni, amint Szöszike a hóban játszik, úgyhogy kimentünk az udvarra fényképezkedni. Gondoltam most nem adom rá a kabátot, úgy is csak pár percre megyünk ki. Amint kiléptünk az ajtón, Szöszi berohant a tuják alá oda, ahová nem esett hó.

szoszimano: DSCF3461


 
























Gondoltam mindegy, ameddig ki nem jön onnan, készítek egy jó nagy hógolyót, amivel megdobhatom :). Mire elkészültem (kb. 1 perc múlva), már ott ült a teraszajtónál. Nem szerettem volna bemenni, így inkább gyorsan ráadtam a kabátkáját. Kis idő múlva már kezdte jobban érezni magát, és próbálta elkapni a felé repülő hógolyókat. :) 

Amikor fentről akarom lefotózni, az sohasem sikerül annyira jól, mintha szemből fotóznám. Így hát támadt egy ötletem - felraktam a medence tetejére:

szoszimano: 0000001 

























A tekintete szerintem mindent elárul. Mintha csak azt kérdezné: "Te normális vagy?"
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keverek-kutya.blog.hu/api/trackback/id/tr652494964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása