HTML

http://img2.indafoto.hu/3/1/106241_b152e83ff597b1331cb62b2ee4c98dc9/8751569_50de3613785b74600a42fde5841c8693_m.jpg

Egy keverék kutya mindennapjai

Szöszi, a 8 kg-os, nagyon aranyos kutyus mindennapjait bemutató blog. ( Mert a keverék kutya is kutya! :-) )

Szöszi

szoszimano: képmikulás0

Friss topikok

  • mymilow: Tündéri kutyusod van! :) Én is 100%-ig 'keverék párti' vagyok :) (2010.08.27. 07:50) Szöszi
  • szoszimano: @abdulesmia: Örülök, hogy egyetértesz velem. Nem értem miért kell olyan lenézően beszélni mindig a... (2010.08.25. 21:23) Perint patak
  • abdulesmia: Ez nagyon jó történet volt, most olvasok tovább! Sok sikert az íráshoz! (2010.08.23. 16:23) Rábapaty

Linkblog

Hideg, esős idők

2010.08.31. 20:28 szoszimano

Tegnap arra lettem figyelmes, hogy a Szöszi néha remeg, és nagyon bújik. Betakartam törülközővel, -úgy nézett ki, mint egy pólyás kisbaba :)- és egy 10 perc múlva már semmi baja nem volt, nyugodtan szundikált. Amikor pedig a szobámban nem volt kéznél a törülközője, és szintén remegett, akkor az egyik rövidujjú pulcsimat ráadtam. Nagyon csini volt, legközelebb talán le is fotózom. Majd mindenképpen el kell neki itthonra egy pulóver. Nem gondoltam volna, hogy egy ekkora kutya ilyen fázós..
Biztonság kedvéért sétáknál ráadok egy kiskabátot. Na, meg kényelemből, hogy ne kelljen séták után fél óráig törölgetni, nem szeretném, ha az egész lakást összesározná.
Érdekes, sétálni akár a legnagyobb vihar közepette is örömmel kimenne, de az udvarra, ha már egy kicsit is hideg van, az orrát ki nem dugná.


Kabátkájában lefotóztam:

szoszimano: DSCF2622 szoszimano: DSCF2623





























Holnap ebédután 13 órakor műtik Nyafikát! Izguljatok érte, hogy minden rendben legyen! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keverek-kutya.blog.hu/api/trackback/id/tr92262643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása