HTML

http://img2.indafoto.hu/3/1/106241_b152e83ff597b1331cb62b2ee4c98dc9/8751569_50de3613785b74600a42fde5841c8693_m.jpg

Egy keverék kutya mindennapjai

Szöszi, a 8 kg-os, nagyon aranyos kutyus mindennapjait bemutató blog. ( Mert a keverék kutya is kutya! :-) )

Szöszi

szoszimano: képmikulás0

Friss topikok

  • mymilow: Tündéri kutyusod van! :) Én is 100%-ig 'keverék párti' vagyok :) (2010.08.27. 07:50) Szöszi
  • szoszimano: @abdulesmia: Örülök, hogy egyetértesz velem. Nem értem miért kell olyan lenézően beszélni mindig a... (2010.08.25. 21:23) Perint patak
  • abdulesmia: Ez nagyon jó történet volt, most olvasok tovább! Sok sikert az íráshoz! (2010.08.23. 16:23) Rábapaty

Linkblog

(Savaria) Karnevál

2010.08.22. 21:06 szoszimano

Idén is, mint minden évben a városunkban megrendezésre került az ókori római hangulatot idéző Savaria karnevál. Idén úgy gondoltam, Szöszit is kiviszem magammal egyik nap.
Első nap a volt ovistársammal, neki egyik barátjával, az egyik barátnőmmel, és neki az egyik uncsitesójával mászkáltunk, ill. a Szöszi is velünk volt. Fényképezőgép nem volt akkor nálam sajnos.
Második nap, na, akkor este voltam a városban, Szöszit nem vittem, mert azt hittem, túl nagy tömeg lesz, és szegényt agyontaposnák. Pedig jöhetett volna, mert szinte mindenki a felvonulást nézte (oh, én azt már hányszor láttam..), így ahol vásárolgatni, sétálgatni lehetett, nem sokan voltak (mihez képest). Ettünk fagyit.. aztán meg kolbászt, kenyeret, meg uborkát. Hm.. nagyon finom volt. De azért a Szöszi nagyon hiányzott onnan. A kolbász felét elraktuk a neki, és amikor hazaértünk, egyből odaadtuk neki. Pár perc alatt betörölte az egészet. :)
Harmadik nap, ami egyben a karnevál utolsó napja is, elvittem a Szöszit. Azaz, ezt rosszul mondtam, mert inkább elmentem a Szöszivel, kettesben. :) Sétálgattunk a városban. Nézegette az embereket, sok kis totyogós gyerek oda is jött megsimogatni. :) Sokan mondogatták, milyen aranyos kutyus, de volt egy idősödő nő, aki azt mondogatta a barátnőjének, hogy szegény kutya... Ezt nem is igazán értettem, hiszen nem volt nagy tömeg, sétálgathatott, nézelődhetett, gyerekek simogatták, evett, ivott, és gazdival lehetett.
Voltak lovak, és pónik. Szöszi nagyon figyelte őket, eddig még csak egyszer látott lovakat, még Sárváron, épp egy hintót húztak. Szöszi megugatta őket rendesek :). Most nyugodt volt, de azért szemmel tartotta őket:

szoszimano: SL270393



























Nagyon meleg volt, szinte biztos voltam benne, hogy a Szöszi már nagyon szomjas lehet, ezért kapott egy pohár friss vizet. Természetesen lefotóztam, amint iszik. :D

szoszimano: SL270397



























Vettem cukorkákat, kicsit édesek meg drágák voltak, de nem mehetek haza egy karneválról üres kézzel, nemde? :) Szöszinek is adtam, bár elsőre nem akarta megenni, csak nyalogatta, aztán miután látta, hogy tömöm magamba, ő is neki látott.

szoszimano: SL270000














Miután már mindent megnéztünk, amit lehetett, elindultunk a Perint patakhoz, erről is írni fogok nem sokára, de egy külön bejegyzésbe.
Remélem jövőre egyik este a karneválon majd a Szöszike is velünk fog kolbászozni. :)
Még egy két kép, amit a Szösziről készítettem a karneválon (semmi extra).
 

szoszimano: SL270406 szoszimano: SL270401 szoszimano: SL270404

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keverek-kutya.blog.hu/api/trackback/id/tr802239636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása